6 استراتژی بازاریابی دیجیتال – مقالات - گروه برنامه نویسی دات وب

برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

۶ استراتژی بازاریابی دیجیتال

سلام. بعد از مدت ها برگشتیم با معرفی ۶ استراتژی بازاریابی دیجیتال.

اگر شما هم به تازگی کسب و کار خود را اینترنتی کرده اید و یا اینکه به دنبال راه حل هایی برای موفقیت تجارت آنلاین میگردید ، این مطلب را از دست ندهید.

ما در اینجا ۶ استراتژی بازاریابی دیجیتال را به شما معرفی میکنیم.

معرفی ۶ استراتژی بازاریابی دیجیتال

در ادامه به معرفی این ۶ استراتژی خواهیم پرداخت :

۱- بهینه سازی موتور جستجو (SEO)

اولین گزینه برای بازاریابی اینترنتی ، بهینه سازی موتور جستجو است که در اصطلاح به آن سئو میگوییم.

همانطور که میدانید اکثر افراد برای یافتن کالا ، خدمات و یا مطالب مورد نیاز خود ، آن را در گوگل سرچ میکنند.

بنابراین یکی از مهمترین گزینه ها برای شروع بازاریابی دیجیتال سئو می باشد.

سئو یا SEO فرایند افزایش رتبه وب سایت شما در نتایج جستجو است تا منجر به هدایت و ترافیک بیشتر به صفحه شما شود.

 

6 استراتژی بازاریابی دیجیتال

 

اولین قدم برای این کار ، مشخص نمودن کلمات کلیدی مد نظرتان است.

کلمه کلیدی چیست؟

به طور کلی کلماتی که کاربران در موتورهای جستجو استفاده میکنند ، کلمه کلیدی میگویند.

برای مثال اگر شما فروشگاهی در زمینه کیف و کفش دارید ، کلمات کلیدی شما چیزی شبیه به این می شود :

خرید کفش ، خرید کیف ، خرید کفش مردانه و…

 

اضافه کردن کلمات کلیدی به سایت

پس از اینکه کلمات کلیدی خود را مشخص کردید ، حالا باید آن ها را به سایت خود اضافه کنید.

در مطالب ، توضیحات محصولات ، عنوان محصولات و… از این کلمات کلیدی استفاده کنید.

اما توجه کنید که استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی به اعتبار سایت شما صدمه میزند.

پس این کلمات را به صورت عادی و طبیعی در نوشته های خود به کار ببرید.

 

سرعت سایت خود را بالا ببرید

یکی دیگر از فاکتورهای سئو ، سرعت سایت می باشد.

کاربران اصولا دوست ندارند تا سایت شما به کندی باز شود.

بنابراین تا جایی که می توانید سعی کنید سرعت سایت خود را بالا ببرید.

ما در اینجا راهکارهایی برای افزایش سرعت سایت وردپرسی شما آورده ایم.

برای خواندن این مقاله بر روی لینک زیر کلیک کنید :

  • (به زودی مطالب به روز خواهند شد)

 

سایت خود را برای موبایل بهینه کنید

امروزه تقریبا نیمی از کاربران با استفاده از گوشی همراه خود به وب گردی می پردازند.

بنابراین مطمعین شوید که سایت شما در گوشی های مختلف به خوبی نمایش داده می شود.

 

۲- سئو محلی یا local seo

اگر کسب و کار شما مربوط به شهر و استان و یا محله خودتان است ، از سئو محلی استفاده کنید.

استفاده از این قابلیت باعث میشود سایت شما برای افرادی که در نزدیکی شما هستند و در شهر و استان شما سکونت دارند نبیشتر مایش داده شود.

برای بهبود رتبه سئو محلی خود راه کارهای زیر را دنبال کنید :

سئو محلی ، لوکال سئو

 

فهرست کسب و کار من در Google

با ثبت کسب و کار خود در گوگل ، کسب و کار شما در این لیست ثبت می شود و در نتایج گوگل ظاهر می شود.

برای آموزش ثبت سایت در فهرست کسب و کارهای گوگل ، بر روی لینک زیر کلیک کنید :

  • (به زودی این مطلب در سایت قرار خواهد گرفت)

 

۳- تبلیغ به ازای هر کلیک (PPC)

تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) یکی از استراتژی های بعدی بازاریابی دیجیتال است که در مورد آن توضیح خواهیم داد.

اگر به دنبال گزینه های بازاریابی آنلاین هستید که به شما امکان می دهد بودجه خود را کنترل کنید ، PPC یکی از آنهاست.

با استفاده از این گزینه تبلیغاتی ، شما فقط وقتی که روی تبلیغ شما کلیک میشود ، هزینه پرداخت می کنید.

این تبلیغات در صدر نتایج جستجو ظاهر می شوند.

این امکان را به شما می دهد تا بتوانید برند تجاری ، پیشرو و فروش کسب و کار خود را بدست آورید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد بر روی لینک زیر کلیک کنید :

 

۴- بازاریابی محتوا

به عقیده خود من بازاریابی محتوا قطعا یکی از بهترین گزینه های بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ است.

این کار به شما این امکان را میدهد تا ترافیک زیادی را به سمت سایت خود بکشانید.

برای ایجاد محتوای موثر ، این سه نکته را دنبال کنید:

  • سه نکته مهم در بازاریابی محتوا

 

۵- بازاریابی در رسانه های اجتماعی

چه بخواهیم قبول کنیم و چه نخواهیم قبول کنیم ، شبکه های اجتماعی در زندگی ما ادغام شده است و همه ما روزانه زمان زیادی را صرف گشت و گذار در این شبکه ها می کنیم.

با توجه با بازدید بالا و کاربران زیادی که روزانه از این شبکه ها استفاده می کنند ، شبکه هایی مثل اینستاگرام و تلگرام فرصت تبلیغات خوبی برای ما ایجاد می کنند.

بهترین شبکه های اجتماعی برای تبلیغات ، در حال حاضر فیس بوک ، اینستاگرام ، لینکدین ، توییتر و پینترست است.

شما می توانید به رایگان در این شبکه های اجتماعی عضو شوید و یک صفحه برای تبلیغ کسب و کار خود ایجاد کنید.

 

۶. بازاریابی ایمیل (ایمیل مارکتینگ)

بازاریابی ایمیل یا ایمیل مارکتینگ ، روشی است که به نسبت روش هایی که در بالا ذکر شد ، کمی قدیمی و منسوخ شده به نظر می رسد.

اما این روش هنوز هم طرفداران زیادی دارد و هنوز تاثیرگذاری زیادی دارد.

هنگام تبلیغات و ارسال ایمیل های تبلیغاتی باید به این نکته توجه کنید که ایمیل های متنوع ارسال کنید.

همچنین سعی نکنید با ارسال ایمیل های متوالی ، خسته کننده و بی ربط برای کاربران هدف خود مزاحمت ایجاد کنید.

چون در این صورت نتیجه کاملا برعکس میشود و ممکن است نام برند خود را خراب کنید.

 

در این مطلب ما سعی کردیم شش روش بازاریابی دیجیتال را برای شما بازگو کنیم.

قطعا به کارگیری هر کدام از روش های بالا ، به شرط اصولی بودن ، میتوانند کسب و کار آنلاین شما را متحول کنند.

 

</پایان>

دات وب

مهران مافی